S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Informace o doručování zásilek!!!Vážený zákazníci, S ohledem na situaci ohledně výskytu koronaviru v České republice může Česká... arr3Zaregistrujte se u nás a získejte dárkový poukaz Zaregistrujte se v našem e-shopu www.margaretdecor.cz a získejte dárkový poukaz v hodnotě 500 kč... arr3Fotogalerie mé tvorby Spouštíme pro Vás nový web s ukázkou vlastního tvoření odkaz   ZDE nebo jej mužete... arr3Návody a postupy Nový web s nápady právě spuštěn Chystáte se něco krásného vytvořit a nevíte jak? Právě...

ZBOŽÍ V AKCI

cena 450 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 95 Kč
skladem
cena 110 Kč
skladem

Často kladené otázky
Často kladené otázky

Nákup

  • Jak postupovat při nákupu na Margaret Decor?

Margaret Decor funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Vložit do  košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyberete si způsob dopravy a platby ,vyplníte osobní údaje a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo kontaktujte nás

Další informace k nákupu naleznete v nákupním řádu

  •  Za jak dlouho budu mít zboží doma ?

     

Zboží standartně expedujeme do druhého dne od objednání.V případě platby předem ,po připsání částky na náš účet.Nejpozději do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci.Následující pracovní den(nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena. 

  • Jsem ze Slovenska nebo jiného státu,jak postupovat při nákupu?

Bohužel prodáváme a dodáváme objednávky jen na uzemí České republiky.

  • Když vložim zboží do košíku,rezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

  • Mám slevový kód,jak ho uplatním?

Pokud máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, zaškrtnete přímo ve vašem košíku políčko "Slevový kupón/dárkový šek", do kolonky vedle jej ručně vypíšete a zmáčknete "vložit". V tu chvíli v košíku uvidíte aktuální cenu se změnami provedenými díky slevě. 

Pokud si nejste jisti platností poukazu, tak nás kontaktujte nás Rádi pro vás jeho platnost ověříme.

Dostupnost Zboží

  • Mohu si objednat zboží, které je momentálně nedostupné nebo vyprodané?

Pokud je u zboží napsáno "Momentálně nedostupné" nebo "Vyprodáno", tak není skladem. Doobjednáme jej, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte

  • Pokud je zboží momentálně nedostupné nebo vyprodané, budete ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme doobjednat. Naše nabídka se ale skládá z designových produktů, které výrobci každou sezónu obměňují podle aktuálních trendů. Proto se může stát, že se daný produkt v naší nabídce již neobjeví. Pokud si chcete jeho dostupnost ověřit,kontaktujte nás

  • Jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, které je na e-shopu možné vložit do košíku, je skladem  a můžeme ho okamžitě expedovat.

  • Jak poznám, že zboží, na které čekám, je znovu naskladněno?

U veškerého zboží, které je dostupné, je možnost "Vložit do košíku". Pokud je zboží nedostupné a chcete být informováni okamžitě o jeho naskladnění, můžete přímo u produktu zvolit službu "Hlídací pes", vložit svůj e-mail a my vás budeme okamžitě po jeho naskladnění informovat.

Platba

  • Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, bankovním převodem.Více o způsobech platby naleznete ZDE

Doprava

  • Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, i  je to možné.  V objednávce zvolíte osobní odběr a platbu předem na účet .Nemáme klasickou kamenou prodejnu.Nepřijímáme peníze v hotovosti Ale je možnost si po domluvě  vyzvednou balíček v sídle firmy v Protivanově ZDE 

  • Kdy si můžu zboží vyzvednout osobně?

V objednávce napište do poznámky datum a předpokládaní čas vyzvednutí.My Vám následně termín potvrdíme nebo Vás budeme kontaktovat o možnosti jiného termínu.Prosím počítejte minimálně dva až tři dny po vašem zaplacení objednávky,v závislosti dle typu banky.Balíček si mužete vyzvednou až po připsání částky na náš účet.

  • Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat Českou poštu nebo Zásilkovnu. Více informací naleznete ZDE

  • Kde se právě nachází moje zásilka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci,kontaktujte nás Pokud již byla předána dopravní společnosti (o expedici vás vždy informujeme e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců -  České pošty   nebo Zásilkovny.

  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

  • Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 2000 Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Týká se doručení pouze přes českou poštu-balík na poštu.Zboží si také můžete vyzvednout bez placení dopravy osobně v našem sídle firmy v Protivanově. Anebo se můžete zkusit domluvit například s přáteli či rodinou a společně této částky dosáhnout nebo si poplatek za poštovné rozdělit :-) 

  • Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

Zboží obvykle odesíláme následující pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Při předání zásilky dopravci vám vždy zašleme e-mail . Pokud jste žádný e-mail neobdrželi a máte za to, že by váš balíček už měl být expedován,kontaktujte nás

V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, budeme vás ihned o tom informovat.

nebo

zboží je u přepravce.Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se váš balíček vydá z našeho skladu na cestu za vámi, tak vám vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České pošty nebo Zásilkovny.

  • Balíček jste si nestihli převzít?

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět na náš sklad. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku).

Reklamace

  • Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

  • Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

Pokud balíček přivezla Česká pošta:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

 

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží,kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku).

 

V každém případě nás ihned kontaktujte

  • Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců.

  • Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Pokud vracíte celou objednávku, automaticky se vrací i dárky, které byly k objednávce přidané. Zboží, prosím, zasílejte na naši adresu Panská 416,Protivanov,79848  Více informací naleznete v obchodních podmínkách

  • V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

 

  • Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

 Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte Stáhněte si reklamační list , vytiskněte a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu,Margaret Decor,Panská 416,Protivanov,79848

 

  • Výměna nevhodného dárku do 10. 1. 2020

Pokud se váš vánoční dárek nesetkal s úspěchem, můžete ho vyměnit za těchto podmínek v nákupním řádu Jestli splňujete všechny podmínky a rádi byste dárky vrátili, neváhejte nám kontaktovat a  poslat je spolu s fakturou a to do 10. 1. 2020.

Různé otázky....

  • Má Margaret Decor i kamennou prodejnu?

Bohužel naše firma prozatím kamennou prodejnu nemá.

  • Jak se dozvím o novinkách a slevách na Margaret Decor?

Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (prostřednictvím banneru na hlavní stránce) nebo se u nás zaregistrujte. Naše novinky můžete sledovat také na našem Facebooku  nebo Instagramu nebo na Twitter 

OTk0MmU